Sóc infermera, des de fa 21 anys treballo a l’àrea bàsica de Vic-Nord. Em dedico al control i prevenció de malalties cròniques de l’adult, com la hipertensió, diabetis, obesitat … Participo en el programa de Salut i Escola orientat a la promoció i prevenció de la salut dels nens en temes d’alimentació, afectivitat, sexualitat, tabac i alcohol entre altres. Des de fa 6 anys conjuntament amb la Susagna som les referents a l’ABS Vic-Nord de l’activitat física per als pacients amb malalties cròniques, participant conjuntament amb el programa d’activitat física de la Universitat de Vic.
M’agrada molt practicar esports com el tenis, caminar i sobretot la natació. Tant és així que s’ha convertit en un hàbit imprescindible del meu estil de vida i de la meva família.
Em fa il·lusió participar en el programa ALLLORO, per poder transmetre la importància de la cultura de l’esport, a totes les edats, com element estabilitzador de la salut física i mental.
Elena Casanova i Coll, infermera de l’ABS de Vic Nord
- Vacunes sistemàtiques
- Consells i vacunacions a viatgers internacionals