Activitat física: comunicar-se

allloro 2 març 2012

Comunicar-se i interaccionar socialment
L’ activitat física, sobretot si es fa de manera formal, és una bona eina per a totes les edats per millorar la socialització de les persones, ja que el fet de compartir una determinada activitat amb un grup de gent augmenta també les relacions socials, tant dins com fora de l’horari destinat a l’activitat física.
Per exemple, una persona gran que vagi al gimnàs cada dia coneixerà a molta més gent que una persona que tan sols es dediqui a fer les seves tasques diàries habituals, i, a més, obrirà molt el seu ventall de coneguts, que no es limitarà tan sols a la família, als amics de tota la vida i als botiguers dels seus comerços habituals. Un altre exemple és el d’un jove que s’apunta a un equip de bàsquet ja que coneixerà gent i podrà aprofitar per divertir-se en el seu temps lliure.
El fet d’estar més acostumat a tractar amb gent (en aquest cas gràcies a l’esport), facilita molt la relació en àmbits diferents, ja que la persona es torna més extravertida gràcies a l’experiència i el costum en el tracte personal.

Infermera virtual. Barcelona: Col·legi Oficial d’Infermeria de Barcelona; 2009 [accés 7 de maig de 2009]. Disponible a: www.infermeravirtual.com

Jordi Altés Salla, Entrenador personal

http://www.infermeravirtual.com/ca-es/problemes-de-salut/tractaments/activitat-fisica/consells-de-la-infermera.html#topiscosyconductaserroneas

Deixa el teu comentari

  • Farmàcies

    Troba les farmàcies de guàrdia

    Vic Atlàntida
    Manlleu Pius Cornellas
    Torelló Prat


  • Centres atenció
    primària d’Osona

  • Carpeta Personal de Salut

    Consulta el document PDF abans d'accedir-hi
  • Canal Salut

    El portal de salut de la
    Generalitat de Catalunya
  • Salut i Escola

    Contacta amb la teva infermera
    de forma confidencial.
  • Infermera virtual


    Informació, suggeriments i consells.
  • Vacunes

    - Vacunes sistemàtiques
    - Consells i vacunacions a viatgers internacionals

  • Tabaquisme


    Tractament del tabaquisme a la Catalunya Central 2015
  • Allloro Facebook!