Productora de Tona, amb Jordi Font i el Mag Pota, fan lliurament de 486,00 € a Osona Contra el Càncer, provinents de la presentació benèfica que varen fer a la Sala La Canal de Tona, el 30 de juny passat.
Dimarts, 7 d'agost de 2012
El part i el naixement són una vivència única a la vida.
El temps de gestació es compta a partir del primer dia de l’última regla.
La data probable del part és al voltant de les 40 setmanes de gestació (280 dies, 10 mesos lunars).
Es considera normal que el part es produeixi entre les 37 i les 41 setmanes.
Actualment, la majoria de parts s’atenen a l’hospital perquè, si hi ha problemes, és on es disposa de més recursos per afrontar-los, però això no vol dir que calgui medicalitzar tots els parts.
La utilización del teléfono móvil por parte de la población es un hecho cada vez más frecuente y en clara progresión. Actualmente el teléfono móvil ha pasado de ser un articulo de lujo a un elemento de gran utilidad, en algunos casos imprescindible. Su utilización siempre ha generado dudas respecto a su seguridad, dada que su tecnología está basada en ondas electromagnéticas y se desconocía el efecto que estas ondas podrían producir a medio-largo plazo sobre el cerebro.
Cada vez salen al mercado dispositivos móviles con más funciones, por lo que actualmente están desplazando en ventas a los ordenadores personales. Existen actualmente más de 5 billones de suscripciones alrededor de todo el mundo según datos de 2010.
Barra Lliure - Al·lèrgies del canal Allloro a Vimeo
- Vacunes sistemàtiques
- Consells i vacunacions a viatgers internacionals